WORLD NEWS

جدید ترین اخبار ایران وجهان

WORLD NEWS

جدید ترین اخبار ایران وجهان

پرسپولیس طلسم تساوی های شهرآورد پایتخت را شکست

پرسپولیس طلسم تساوی های شهرآورد پایتخت را شکست
تیم فوتبال پرسپولیس تهران عصر چهارشنبه با غلبه بر رقیب دیرینه خود، طلسم تساوی های شهرآورد پایتخت را شکست.

 

 

پرسپولیس طلسم تساوی های شهرآورد پایتخت را شکست 
 
 
تیم فوتبال پرسپولیس تهران عصر چهارشنبه با غلبه بر رقیب دیرینه خود، طلسم تساوی های شهرآورد پایتخت را شکست.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که در حضور 80 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، تیم پرسپولیس با نتیجه 2 بر 1 از سد استقلال تهران گذشت و به شش تساوی متوالی دو تیم پایان داد.
فرهاد مجیدی در دقیقه 16 برای تیم استقلال تهران و "هادی نوروزی" در دقیقه 37 و" کریم باقری" در دقیقه 87 برای پرسپولیس در این دیدار گلزنی کردند.
نیمه اول این دیدار را می توان به دو بخش تقسیم کرد، در 20 دقیقه نخست استقلالی ها با تسلط در میانه زمین توانستند، نخستین گل بازی را به ثمر برساندند.
اما در 20 دقیقه انتهایی نیمه نخست، پرسپولیس حاکم بر میدان بود به طوریکه حملات این تیم از جناح راست به ثمر نشست تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.
در مجموع نیمه اول این بازی حساس، از کیفیت فنی لازم برخوردار نبود به طوریکه دو تیم طرح و برنامه خاصی را برای باز کردن دروازه حریف نداشتند.
دو تیم در نیمه نخست با ارسال سانترهای بلند سعی داشتند تا بر روی اشتباهات مدافعان و حوادث بازی به گل دست یابند که دو گل این نیمه، حاصل اشتباهات فردی مدافعان بود.
در آغاز نیمه دوم، استقلالی ها با تفکرات تهاجمی وارد زمین شدند و باز هم در 20 دقیقه نخست، کنترل بازی را در دست گرفتند.
استقلالی ها در نیمه دوم صاحب دو فرصت ایده آلی در پشت محوطه جریمه پرسپولیس شدند که ضربات سیاوش اکبرپور و حسین کاظمی به هدر رفت.
سرخ پوشان در 20 دقیقه پایانی نبض بازی را در دست گرفتند و از کناره ها و به خصوص ضربات ایستگاهی قصد باز کردن دروازه حریف را داشتند.
در دقایق 68 و 85 هوار ملا محمد و مجتبی زارعی دو فرصت پرسپولیسی ها را از دست دادند تا همگان دوباره نگران تساوی متوالی دو تیم باشند.
اما در دقیقه 87 تیم پرسپولیس که میانه میدان را در دست داشت بر روی شوت سرکش کاپیتان با تجربه خود به گل پیروزی بخش خود رسید.
در این صحنه، ملا محمد هافبک عراقی پرسپولیس پاس عرضی مناسبی را برای باقری فرستاد که این بازیکن با شوتی سنگین از فاصله 30 متری دروازه طالب لو را باز کرد تا بازی ضعیف خود را جبران کند.
پرسپولیسی ها با پیروزی در این دیدار علاوه بر راهیابی به رتبه سوم ، فاصله خود را با تیم دوم جدول نزدیک تر کردند.
در مجموع، "علی دایی" سرمربی تیم پرسپولیس با برتری در این دیدار نشان داد که راه پیروزی برابر آبی پوشان را می داند.
پیش از این، دایی در دوران مربیگری خود چهار بار همراه با تیم سایپا مقابل استقلال قرار گرفته بود که سه پیروزی و یک تساوی حاصل تفکرات این مربی بود.
اسامی بازیکنان دو تیم در این دیدار به شرح زیر بود :
تیم پرسپولیس:
علیرضا حقیقی، حمید علی عسگر، ابراهیم شکوری، سپهر حیدری، عادل کلاه کج، حسین بادامکی، هوار ملا محمد، کریم باقری، هادی نوروزی (مجتبی زارعی از دقیقه 70)، محسن خلیلی (نبی الله باقری ها از دقیقه 2+90) و شیث رضایی

تیم استقلال:
وحید طالب لو، پژمان منتظری، حنیف عمران زاده، مهدی امیر آبادی، هادی شکوری، حسین کاظمی، فرهاد مجیدی، سیاوش اکبرپور( آرش برهانی از دقیقه 67 ) ، سید مهدی سید صالحی، جان واریو و خسرو حیدری.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد