WORLD NEWS

جدید ترین اخبار ایران وجهان

WORLD NEWS

جدید ترین اخبار ایران وجهان

رضازاده : هراسی از تیم ها نداریم

مدیر تیمهای ملی وزنه برداری کشورمان گفت: ملی پوشان ایرانی با تمرینات خوب و منظمی که زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشته اند انگیزه و آمادگی لازم برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آسیایی را دارند.

دهمین دوره رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان و بیست و یکمین دوره این رقابتها در رده سنی جوانان از صبح امروز ( چهارشنبه) به وقت محلی در سالن هواسان جوئنجو کره جنوبی برگزار می شود.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ،"حسین رضازاده" مدیر تیمهای ملی وزنه برداری کشورمان خاطرنشان کرد: نوجوانان وزنه بردار اعزامی به رقابت های آسیایی کره از 3 ماه قبل زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمرینات آماده سازی را بطور مرتب انجام دادند و خوشبختانه با پیگیری منظم برنامه های کادر فنی به آمادگی لازم برای رسیدن به نتایج مورد انتظار ، دست یافته اند.
رضازاده ادامه داد: انگیزه کسب عنوان قهرمانی در تک تک آنان وجود دارد و مطمئن هستم اگر توصیه های مربیان را به کار بسته و مطابق انتظار حرکت کنند کسب عنوان قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.
قهرمان پیشین جهان و المپیک و دارنده چند سال پیاپی عنوان قویترین مرد جهان با اشاره به حضور تیم های قدرتمندی همچون چین، کره،ازبکستان، قزاقستان و ژاپن در این دوره از رقابت ها اظهار داشت: تاکنون به یاد ندارم که به نام و عنوان حریفان فکر کرده باشم. رضازاده ادامه داد: همیشه فقط به آمادگی خودم و توانایی مربیان در انتخاب بهترین وزنه ها فکر کرده ام و توکلم نیز به خدا و ائمه معصومین بوده. خوشبختانه این روحیه را به شاگردانم نیز انتقال داده ام و مطمئن باشید که از نام و نشان آنها نمی هراسیم.
مدیر تیمهای ملی کشورمان در ادامه گفت: سال گذشته و در غیاب این تیم ها تیم های دیگری همچون تایپه،پاکستان و عراق با نفرات قدرتمندی پای به رقابتها گذاشته بودند که در آن میدان، جوانان و نوجوانان ما توانستند با 36 مدال طلا به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند.
وی تاکید کرد: در این دوره از رقابتها نیز هدف اصلی ما کسب عنوان قهرمانی تیمی و سپس کسب بیسترین مدال طلاست تا از قهرمانی مقتدرانه سال گذشته خود دفاع کنیم.
رضازاده در پایان اظهار داشت:مردم مطمئن باشند همانند دوران ورزشکاری ام با تمام وجود در خدمتشان خواهم بود و به جای زدن وزنه، تجربیات خود را در راه موفقیت جوانان و نوجوانانشان به کار خواهم بست. امیدوارم دعای خیر آنان نیز که همیشه بدرقه راهم بود این بار همراه ملی پوشان آینده ساز کشورمان باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد