WORLD NEWS

جدید ترین اخبار ایران وجهان

WORLD NEWS

جدید ترین اخبار ایران وجهان

دایی به پرواز زوریخ نرسید!!!

غیبت سرمربی تیم‌ملی در نشست کمیته فنی فیفا:

 

سرمربی تیم‌ملی ایران قرار بود در نشست کمیته فنی فیفا شرکت کند ولی پرواز او به زوریخ لغو شد.

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، علی دایی که توسط فیفا به نشست کمیته فنی دعوت شده بود،‌ قرار بود یکشنبه شب تهران را به مقصد زوریخ ترک کند ولی به دلیل مشکلاتی که در این پرواز به وجود آمد سفر او به سوئیس لغو شد.
گفتنی است دایی دیگر به زوریخ نخواهد رفت و در جلسه کمیته فنی فیفا غایب خواهد بود.

علی کریمی بازی می‌کند...

افشین قطبی درگفت وگو با ایسنا:
سرعت پرسپولیس به مربیان پگاه فرصت آنالیز نمی‌دهد 

 

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران سرویس: ورزشی - فوتبال

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هماهنگی بازیکنان و سرعت بالای فوتبال پرسپولیس جایی برای آنالیز مربیان تیم پگاه باقی نمی‌گذارد.

افشین قطبی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پیرامون بازی هفته هشتم تیمش مقابل تیم پگاه گیلان اظهار کرد: خوشبختانه پس از پیروزی که مقابل تیم پیام به دست آوردیم شرایط روحی تیم در وضعیت خوبی قرار دارد. بچه‌ها با انگیزه کار می‌کنند و مشکلی از بابت وضعیت روحی آنها نداریم.

وی گفت: به خوبی می‌دانم که هر تیمی که برابر پرسپولیس یا استقلال بازی می‌کند انگیزه زیادی دارد، چراکه بازیکنانشان به خوبی می‌دانند که قرار است فوتبال‌شان در طول فصل چهار مرتبه از تلویزیون پخش شود؛ همین طور بازی کردن در استادیوم آزادی و در حضور انبوهی از هواداران قرمزپوش و اینکه می‌خواهید مقابل قهرمان فصل قبل بازی کنید، انگیزه‌ای می‌شود تا با تمام وجود به میدان بیایید.

وی افزود: من هیچ نگرانی از بابت آنالیز مربیان حریفان از جمله تیم پگاه ندارم چرا که هماهنگی بازیکنان ما و سرعتی که تیم فوتبال پرسپولیس دارد جایی برای آنالیز آنها نخواهد گذاشت.

قطبی گفت: ما در شش بازی اخیر در شش مرحله بهتر بازی کردیم و گذشته از نتیجه فوتبال‌مان از تمام تیم‌های حاضر در لیگ بهتر بود؛ امیدوارم بازی با پگاه هفتمین مرحله پیشرفت فوتبالمان را داشته باشیم با کسب هر سه امتیاز این بازی خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هم‌چنین در باره احتمال بازی علی کریمی و دی‌کارمو در این دیدار خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم علی کریمی بتواند مقابل پگاه بازی کند و ما در فکر اولین حضور او در بازی مقابل استقلال نیستیم چرا که هر زمان آماده باشد از او استفاده خواهیم کرد اما، وضعیت بازی دی‌کارمو هنوز مشخص نیست و بهتر است این را از مصطفوی بپرسید.