WORLD NEWS

جدید ترین اخبار ایران وجهان

WORLD NEWS

جدید ترین اخبار ایران وجهان

استقبال گسترده صاحب نظران از اقدامات احمدی نژاد برای تشکیل دولت

محمود احمدی‌نژاد در یادداشت جدید وبلاگ خود نوشت:برای تشکیل دولت جدید سعی کرده ام از نظرات دلسوزان و کارشناسانی که به دنبال منافع شخصی یا گروهی خود نیستند در ارزیابی عملکرد اعضای کابینه بهره گیری کنم و برایند نتایج ارزیابی های قبلی با بررسی های جدید را مبنای تصمیم گیری قرار دهم. 
 

به گزارش ایرنا، احمدی نژاد همچنین در یاداشت خود خبر داد که گروهی را نیز مامور تهیه فهرست واجدین شرایط و صاحبان صلاحیت برای پست های مورد نیاز نموده ام و آنها نیز با بهره گیری از اطلاعات موجود در مورد مدیران کشور مشغول کار خود هستند.

این اقدام احمدی نژاد مورد استقبال گسترده صاحب نظران ، فعالان سیاسی و نمایندگان مجلس قرار گرفته است.

** احمدی نژاد به دنبال شکستن حلقه مدیریتی است
نماینده مردم خمینی شهر با استقبال از این اقدام رییس جمهوری تاکید کرد که احمدی نژاد درپی شکستن حلقه بسته مدیریتی در کشور است.
"سیدمحمدجواد ابطحی" در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، تصریح کرد: ایده رییس جمهوری مبنی بر استفاده از همه سلایق و گرایش ها در دولت دهم در راستای سخنان رهبر انقلاب اسلامی و تاکیدات ایشان برای حفظ وحدت و همدلی در کشور است.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با تاکید بر اینکه باید نظرات و پتانسیل علمی کارشناسان و نخبگان جامعه در دولت و مجلس به کار گرفته شود، گفت: احمدی نژاد با استفاده از تجربه دولت نهم می تواند با شناخت بیشتر و تسلط بهتری نخبگان را به کار گیرد.
وی با بیان اینکه دولت نهم در چهار سال گذشته نشست های تخصصی مختلفی با کارشناسان و بویژه اقتصاددانان داشته است، گفت: این ایده رییس جمهوری دعوت نامه عام دیگری است که راه را برای حضور همه افکار و سلایق برای خدمت به جامعه باز می کند.
ابطحی خاطر نشان کرد که استقبال رییس جمهوری از استفاده از همه ظرفیت ها و توان ها مانع از تنش آفرینی کسانی خواهد شد که علاقه مند به ایجاد فضای شک و تردید در جامعه هستند.
این نماینده اصولگرای مجلس از دلسوزان نظام خواست تا برنامه های عملیاتی خود را برای ساختن کشور به دولت ارایه دهند و حتی اگر با شخص رییس جمهور و یا دولت همفکری سیاسی و کارشناسی ندارند، خود را از عرصه خدمت به مردم کنار نکشند.
ابطحی تاکید کرد: توسعه کشور ایجاب می کند که همه به دور از مجادله و جناح بندی سیاسی برای کار و تلاش کمر همت ببندند.

** استقبال از تغییر و تحولات
یک نماینده اصولگرای مجلس هشتم با استقبال از ایجاد تغییر و تحول در کابینه دهم، تصریح کرد که احمدی نژاد درپی شکستن حلقه بسته مدیریتی در کشور است.

"محمدرضا امیری" در گفت‌و‌ گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با تاکید بر اینکه از حقوق ریاست جمهوری، انتخاب وزرا و اعضای کابینه است، اظهار داشت: یکی از اهداف احمدی نژاد در چینش کابینه دهم، شکستن حلقه بسته مدیریتی به ارث رسیده از دولت های گذشته در کشور است.
نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی گفت: احمدی نژاد همچون سایر روسای جمهور تیم کاری خود را به گونه ای گزینش خواهد کرد که بتواند اهداف و شعارهای انتخاباتی وی را در جامعه محقق سازد.
امیری با بیان اینکه رییس جمهوری همواره بر توسعه عدالت و رفع فقر و تبعیض تاکید کرده است، افزود: احمدی‌نژاد کسانی را برای کابینه دوم خود نیاز دارد که با اندیشه های عدالت محور وی همراه باشند.
این نماینده اصولگرای مجلس گفت: رای مردم به احمدی‌نژاد به معنی رای آنان به شعارها و اهداف رییس جمهور است و به همین خاطر احمدی نژاد باید همه تلاش خود را برای تحقق این اهداف و شعارها به کار گیرد.
امیری به سخنان رییس جمهوری در خصوص لزوم تغییرات در کابینه دهم اشاره و اظهار داشت: به نظر می‌رسد که بخش عمده تغییرات در کابینه دوم احمدی نژاد متوجه وزرا باشد.

** مشارکت همه سلایق در مدیریت کشور
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر مشارکت همه کارشناسان با سلایق مختلف سیاسی در مدیریت کشور، آن را موجب ایجاد وحدت ملی در جامعه عنوان کرد.

" علی آقازاده" ایده رییس جمهوری مبنی بر استفاده از ظرفیت تمامی سلایق و گرایش ها برای توسعه کار و تلاش در کشور را تداوم سیاست اصولگرایان در اداره کشور برشمرد.
نماینده مردم رشت در مجلس اظهار داشت: با توجه به حضور همگانی مردم در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، باید همه سلایق را در مدیریت کشور شریک کرد.
این نماینده اصولگرای مجلس افزود: رییس جمهور می بایست از همه ظرفیت های اجتماعی و حتی سلیقه هایی سیاسی مغایر نظر خود به نفع وحدت و توسعه جامعه استفاده کند.
آقازاده خاطر نشان کرد، مشارکت همه مردم در توسعه و کشور موجب انسجام بیشتر نیروهای سیاسی و افزایش اعتماد عمومی می شود.

** اقدام شایسته
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی دولت دهم را دولت عدالت و برادری دانست و تاکید کرد: اقدام رییس جمهور در دعوت از نخبگان برای حضور در کابینه شایسته است.
"محمدرضا میرتاج الدینی" تاکید کرد:احمدی نژاد به پشتیبانی عظیم مردم ایران و با توجه به تجربیات خوب و ظرفیت ها و توانمندی های خوبش توانست رییس جمهور کشورمان شود .
وی با اشاره به اینکه احمدی نژاد در دولت دهم از کابینه ای قوی با مدیرانی کارآمد استفاده می کند افزود:در دولت دهم کابینه احمدی نژاد بسیار قدرتمند و توانمند خواهد بود به طوری که در چهار سال آینده شاهد رشد و پیشرفت فزاینده کشور می باشیم.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:دولت دهم در چهار سال آینده با سرعت مضاعف اهداف و برنامه هایش را تحقق می بخشد و در این راستا از نیروهای متعهد و متخصص برای پیش برد اهدافش استفاده می کند.
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به دعوت رییس جمهور از نخبگان و افرادی که فکر می کنند توانمندی لازم را برای اجرای امور را دارند افزود:این اقدام رییس جمهور بسیار شایسته است ولی این کار باید با ظرافت ها و دقت حساب شده ای صورت گیرد.
میرتاج الدینی تاکید کرد:دست دولت دهم نسبت به دولت نهم باز تر است زیرا احمدی نژاد در دولت قبلی ضعف ها و قوت ها را دیده و افراد توانمند و ناکارآمد را نیز شناسایی کرده است. او امروز می تواند به بهترین نحو ممکن افراد کارآمد را برای اداره امور کشور انتخاب کند.

** گامی در جهت وحدت است
عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:دعوت احمدی نژاد از نخبگان برای حضور در کابینه گامی در جهت وحدت است.
"محمد کرمی راد" دعوت احمدی نژاد از نخبگان و اندیشمندان را گامی در جهت وحدت دانست و اظهار داشت: این ایده دکتر احمدی نژاد بسیار خوب است و می تواند سر منشا خدمات بیشتری برای نظام باشد.
وی با اشاره به اینکه استفاده از فکر نخبگان و اندیشمندان می تواند در پیشرفت کشور بسیار تاثیرگذار باشد اظهار داشت: استفاده از نخبگان و اندیشمندان در کابینه دولت دهم ایده بسیار خوبی است و از بسیاری از بهانه گیری های آینده جلوگیری می کند.
وی این حرکت احمدی نژاد را حرکتی وحدت آمیز دانست و اظهار داشت: احمدی نژاد برای استفاده از تمامی ایده ها و نظرات دست به چنین اقدامی زده اند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: احمدی نژاد همان طور که تا امروز بارها ثابت کرده که برای پیشرفت کشور تلاش می کند، مطمئنا در دولت دهم هم گامی نو در جهت پیشرفت و خدمات رسانی برای کشور بر می دارد.
کرمی راد کابینه دولت دهم را کابینه ای با صلاحیت و کارآمد دانست و افزود: در کابینه دولت دهم شاهد تغییرات خوبی خواهیم بود و در این کابینه از افراد با صلاحیت و کارآمد استفاده می شود.

** پشتوانه قوی رای مردم
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:احمدی نژاد در دولت دهم همانند دولت نهم بر شکستن حلقه های مدیریتی در کشور تاکید دارد.
"فاطمه آلیا" آرای میلیونی احمدی نژاد را پشتوانه ای عظیم برای او دانست و تاکید کرد:آرای میلیونی مردم به احمدی نژاد یک پشتوانه قوی برای او و یک سرمایه برای نظام جمهوری اسلامی است.
وی اظهار داشت: احمدی نژاد به پشتوانه آرای مردم می تواند جایگاه ایران را در عرصه های بین المللی بالاتر ببرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، افزود:این پشتیبانی مردم در هیچ جای دنیا سابقه نداشته است و در هیچ کشوری مردم اینچنین نسبت به رییس جمهورشان با آرای میلیونی ابراز علاقه نکرده اند.
آلیا تاکید کرد: احمدی نژاد از افزایش تعاملات با کشورهای جهان سخن می گوید که نشان می دهد او علاقه مند است با حفظ منافع ملی ایران برای پیشرفت ایران تلاش کند.
وی اظهار داشت:انسجام آحاد ملت ،افزایش روحیه تعاون بین مردم ایران برای سرعت بخشیدن به پیشرفت کشور در دهه پیشرفت و عدالت را هموار می کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لازمه دهه پیشرفت و عدالت ،افزایش همکاری و همبستگی است اظهار داشت:احمدی نژاد برای تحقق این امر در دولت دهم تلاش های مضاعف تری انجام می دهد.
وی افزود: احمدی نژاد با محور وحدت و آنچه مدنظر رهبر معظم انقلاب است برای خنثی کردن توطئه بیگانگان و استقلال کشور، گام های جدیدی در عرصه صنعت ،تولید،اقتصاد با هماهنگی و همکاری مردم بر می دارد.

**همه باید در کنار رییس جمهور برای آبادانی و پیشرفت تلاش کنند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه احمدی نژاد برادری و همکاری را همیشه مورد توجه قرار می دهد اظهار داشت: همه باید در کنار رییس جمهور برای آبادانی و پیشرفت کشور تلاش کنند و راه را برای رسیدن به ایرانی پیشرفته به دور از هر گونه اختلاف هموار کنند.
"غلامرضا کرمی" با اشاره به اینکه در دولت دهم در داخل کشور، مسیر ملت روشن تر از گذشته و با اقتدار بیشتر ادامه پیدا خواهد یافت اظهار داشت: سربلندی، آبادانی همه جانبه، کرامت مردم و اجرای بدون ملاحظه عدالت و صیانت از حقوق و اموال ملت ، همه در دستور کار دولت است.
وی با تاکید بر عزت،‌عدالت، پیشرفت،‌آبادانی در دولت دهم افزود:احمدی نژاد در دولت نهم توانست وحدت ،همدلی و عدالت را در جامعه بیشتر کند و مطمئنا این روند در دولت دهم ادامه دارد.
نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه احمدی نژاد همواره به مشکلات مردمی توجه ویژه ای داشته است افزود: تامین مسکن و شغل مناسب، ثبات و امنیت شغلی، اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها، اجرای طرح‌های تحول اقتصادی و قانون اصل 44، توسعه فعالیت‌های اجتماعی و دفاع از حقوق شهروندی ازبرنامه های دولت دهم است.
کرمی با اشاره به اینکه احمدی نژاد در چهار سال گذشته به خوبی توانسته عدالت را در جامعه پیاده کند تاکید کرد:عدالت محوری و توجه به افراد محروم یکی از ویژگی های منحصرفرد دولت احمدی نژاد است که تاکنون در هیچ دولتی به این صورت شاهد آن نبودیم.

** استفاده از افراد کارآمد و لایق
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکیدبر اینکه احمدی نژاد در دولت آینده از تمامی افرادی که صلاحیت لازم را داشته باشند استفاده می کند اظهار داشت:استفاده از مدیرانی کارآمد و در خور شان در کابینه از مهم ترین برنامه های رییس جمهور است.
حجت الاسلام و المسلمین علی بنایی"اظهار داشت: احمدی نژاد در دولت دهم با کابینه ای متفاوت و با مدیرانی کارآمد و لایق اداره کشور را به دست می گیرد.
وی با اشاره به اینکه توسعه همبستگی ملی، مهرورزی و برادری از برنامه های اساسی دولت دهم است بیان کرد:احمدی نژاد همانند گذشته با حفظ وحدت و همدلی و ایجاد فضایی عادلانه در کشور می تواند زمینه های پیشرفت را در کشور فراهم آورد.
وی با اشاره به اینکه احمدی نژاد دولتی دلسوز و پرتلاش را برای مردم به وجود آورده است اظهار داشت: قوی ترین نوع ارتباط مردمی در دولت احمدی نژاد به وجود آمد و مردم به خوبی توانستند با او ارتباط برقرار کنند.
مخبر کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: احمدی نژاد در دولت آینده از تمامی افرادی که صلاحیت لازم را داشته باشند استفاده می کند و مدیرانی کارآمد و در خور شان در کابینه اش استفاده می کند.
وی در پایان اظهار داشت:دولت دهم باید در بخش اقتصادی قوی تر از گذشته عمل کند و برنامه های منسجم تری ارائه دهد.

** افزایش همدلی
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد:دعوت احمدی نژاد از نخبگان برای حضور در کابینه در افزایش همدلی و وحدت در جامعه بسیار تاثیرگذار است.
"اتابک جعفری" این حرکت احمدی نژاد را نشانه درایت و آگاهی او دانست و اظهار داشت:استفاده از نخبگان و اندیشمندان در دولت دهم می تواند در پیشرفت کشور بسیار تاثیرگذار باشد.
دبیر آذربایجان غربی جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه با این ایده شایعاتی که در خصوص فاصله بین نخبگان و دولت در دولت گذشته وجود داشت رفع می شود ، افزود: با استفاده از نخبگان در کابینه بعدی مطمئنا شاهد کابینه ای با صلاحیت بالا و کارآمد خواهیم بود.
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد:نخبگان افرادی بسیار دلسوز هستند که مطمئنا در آینده برای ارتقا دولت تلاش خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه احمدی نژاد توانست با شکستن حلقه های مدیریتی در کشور بسیاری از فسادها را از بین ببرد ، اظهار داشت:احمدی نژاد با ایجاد ساختاری پرتوان و جوان در مدیریت کشور نشان داد که توان شکستن بسیاری از این حلقه های ناکارآمد را دارد و این روند در دولت بعدی نیز پیگیری خواهد شد.

** نگاه فراجناحی رییس جمهور
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) دعوت از نخبگان را از سوی رییس جمهور برای حضور در کابینه اقدامی قابل تقدیر دانست و تاکید کرد:این نشان می دهد که رییس جمهور نگاه فراجناحی دارد و می خواهد در کابینه از تمامی افراد کارشناس استفاده کند.
"محمد ثنایی فر" دعوت رییس جمهور از نخبگان سیاسی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت:نفس و نیت کار بسیار خوب است و حاکی از حسن نیت دولت است. این اقدام می تواند توان دولت را بالا برده و تصمیمات دولت را پخته تر کند.
وی با اشاره به اینکه شکل این کار جای تعمل دارد اظهار داشت:نحوه انتخاب افراد باید تفاوت پیدا کند یعنی فکر و دیدگاه افرادی که به میدان می آیند به صورت دقیق بررسی شود به طوری که دیدگاه های افراد به دقت بررسی شود.
این فعال دانشجویی با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی مطرح شده از سوی رییس جمهور گفت:احمدی نژاد در صحبت هایش علاوه بر حفظ وحدت ملی بر رفع فساد اداری نیز توجه ویژه ای دارد به این صورت که ایشان می گویند برای رفع فساد اداری کشور باید به اصلاح حلقه های مدیریتی کشور دست زد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) اظهار داشت:معنای گفته های رییس جمهور این است که ما قصد دشمنی نداریم ولی به خاطر مصلحت کشور باید در حلقه های مدیرتی کشور دست به اصلاح بزنیم.
وی اظهار داشت:اصلاح مدیریت کشور و اصلاح نظام اداری ناظر بر تغییر ساختار و برخی ناظر بر شکستن حلقه های مدیریتی است.
ثنایی فر با اشاره به اینکه احمدی نژاد در عرصه سیاست خارجی نیز بسیار موفق عمل کرده است افزود:بعد از اینکه نومحافظه کاران در ایالت متحده روی کار آمدند در ایران نیز افرادی متعهد روی کارآمدند که پیرو گفتمان امام و رهبری بودند با هر کار غلط آمریکا و کاهش محبوبیت آنان محبوبیت ایران گسترش می یافت.
وی تاکید کرد:با حضور احمدی نژاد گفتمان انقلاب اسلامی باعث رشد کشور شد و جایگاه کشورمان در دنیا ارتقا یافت.

** دوران جدید خدمت
محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور در یادداشت جدید وبلاگ خود که آن را "دوران جدید خدمت " نامیده، نوشته است: از همان ماه های ابتدایی دولت نهم، به طور مستمر عملکرد اعضای دولت را مورد بررسی قرار می دادم. نتایج این بررسی ها گاهی منجر به تقدیر و تشکر و گاهی منجر به تذکر می شد. با مدیرانی که عملکرد آنها نیاز به اصلاح و تجدید نظر داشت جلسه می گذاشتم و با حضور آنها جوانب امر را بررسی می کردیم. این گونه جلسات همواره اثر بخش بود و نقش به سزایی در بهبود عملکرد دولت و سرعت بخشیدن به توسعه کشور و گسترش خدمت رسانی داشت. اما بعضا نیز مواردی پیش می آمد که برگزاری این گونه جلسات و حتی تکرار آن، منجر به اصلاحات مد نظر نمی شد و به عنوان آخرین گام و بر اساس میثاقی که در ابتدا با همکاران خود و از آن مهمتر با مردم عزیز بسته بودم، دست به تغییر و جابجایی می زدم.
از طرف دیگر از دوستان امین خود نیز خواسته بودم که همواره عملکرد من را نقد کنند و خطاهای احتمالی را به شخص من نیز بازگو کنند. همچنین از آنها خواسته بودم همه انتقادهای منصفانه ای را که در رسانه ها یا مجامع یا مکاتبات مردمی مطرح می شوند بررسی و نتایج را به من گزارش کنند.
همچنین سعی وافر داشتم که برای افراد متعهد، متخصص و دلسوزی که انتقادها و پیشنهادهای به جا و کارگشا دارند دسترسی به خود را تسهیل نمایم و تاجایی که امکان دارد حضورا از نقطه نظرات آنان بهره مند شوم. اما قطعا دایره افراد صاحب صلاحیت برای مشورت بسیار فراتر از وقت محدود رییس جمهور و اطرافیان وی است و برای حل این مساله باید چاره ای می اندیشیدم.
برای تشکیل دولت جدید نیز سعی کرده ام از نظرات دلسوزان و کارشناسانی که به دنبال منافع شخصی یا گروهی خود نیستند در ارزیابی عملکرد اعضای کابینه بهره گیری کنم و برایند نتایج ارزیابی های قبلی با بررسی های جدید را مبنای تصمیم گیری قرار دهم.
گروهی را نیز مامور تهیه فهرست واجدین شرایط و صاحبان صلاحیت برای پست های مورد نیاز نموده ام و آنها نیز با بهره گیری از اطلاعات موجود در مورد مدیران کشور مشغول کار خود هستند.
با وجود همه این تدابیر به نظر می رسد که هنوز حلقه مفقوده ای در این میان وجود دارد. آیا همه افراد شایسته برای مدیریت، در معرض انتخاب قرار دارند؟ آیا بانک های اطلاعاتی موجود و فهرست های متعدد دربرگیرنده همه استعدادهای ایرانی است؟ آیا ممکن است خارج از دایره شناخت ما افراد توانمند و تحول آفرینی وجود داشته باشند که بنا به دلایل گوناگون تا به حال مجال خدمت نیافته اند؟
قطعا پاسخ مثبت است و امروز که مردم ما با حضور حماسی خود در انتخابات بر عملکرد خدمتگزاران خود مهر تاییدی مجدد زده اند، بار عظیمی بر دوش دولت جدید قرار گرفته است.
رسالت ما در این دوران جدید ایجاب می کند که بر اساس آرمانهای انقلاب عزیزمان و آموزه های امام عظیم الشانمان برای آبادانی کشور سر از پا نشناسیم و از تمام ظرفیت های موجود بهره مند گردیم. و قطعا مقدمه بهره مندی از این سرمایه عظیم، شناخت آن است.
ما در دولت نهم موفق شدیم تعدادی از این شایستگان را شناسایی کنیم و استفاده از آنان در رده های مدیریت ارشد و میانی در سطح ملی و استانی، تجربه بسیار موفقی بود
برای انتخاب همکاران در دولت دهم نیز قصد داریم این تجربه را با وسعت بیشتری تکرار کنیم و کشور را از مزایای آن بهره مند سازیم. اما در این مرحله جدید نیازمند شیوه ای نوین و کارآمد برای شناسایی استعدادهای برتر و منابع انسانی لایق و کاردان کشور هستیم.
باید راه را برای هر کس که در خود بضاعت و توان ویژه ای برای کمک به کشور می بیند باز کنیم تا الزاما برای خدمت و حضور در عرصه مدیریت کشور نیازی به عضویت در محافل و گروه های خاص و یا داشتن ارتباطات ویژه نباشد. هر ایرانی باید بتواند به تناسب توان و تخصص خود، آزادانه در پیشرفت کشور عزیزمان نقش آفرینی کند.
باید حلقه مدیریت کشور را بازتر و بازتر کنیم و حصارهای تنگ و محدودیت آور غیر منطقی و نا عادلانه را برچینیم ...
دولت دهم، در این مرحله جدیدی که مردم هوشیارمان رقم زده اند وظیفه خود می داند تا زمینه حضور چهره های شایسته و چه بسا گمنام را، در شرایطی برابر برای همه هموطنان فراهم کند تا همه بتوانند با افتخار و متناسب با توان خود در ساختن فردای درخشان و امید بخش ایران عزیزمان مشارکت کنند. از ارائه یک گزارش یا یک پیشنهاد یا انتقاد ساده گرفته تا اعلام آمادگی برای حضور در عرصه های کلان مدیریتی.
شاید بزرگترین خدمتی که دولت جدید برامده از اراده آهنین ملت می تواند انجام دهد، همین زمینه سازی برای عزم و مشارکتی ملی در اعتلا و آبادانی کشور است.
از این رو و بنا به ضرورتی که شرح دادم، هیاتی را مامور پیگیری و تدوین "طرح ملی خدمت " نموده ام و خود نیز راسا بر تمام مراحل آن نظارت و اشراف خواهم داشت. در طرح ملی خدمت قرار است با به خدمت گرفتن روش های نوین و بهره گیری از الگویی علمی، فاصله های معمول میان مردم با مسئولان، فارغ از اینکه کجا زندگی می کنند برداشته شود و هر کس متناسب با توان، تخصص، تجربه و استعداد خود بتواند به مسئولان کشور مشاوره دهد و یا افراد واجد شرایط را برای تصدی مسئولیت پیشنهاد دهد و در تصمیم سازی های کشور سهیم باشد. ان شاء الله در آینده نزدیک جزییات بیشتری از ابعاد این طرح را به اطلاع هموطنان عزیز خواهم رساند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد