WORLD NEWS

جدید ترین اخبار ایران وجهان

WORLD NEWS

جدید ترین اخبار ایران وجهان

رهبر معظم انقلاب: ایران به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده است

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تجربه بسیار گرانبهای ایران در زمینه رشد و بالندگی بدون توجه به اراده و خواست قدرت های سلطه گر و زورگو تصریح کردند: این کشور به برکت اعتماد و توکل به خدا و به میدان آوردن دل و جان و همه امکانات خود اکنون به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده است.



http://www.mehrnews.ir/mehr_media/image/2006/02/181126_orig.jpg

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا امروز در دیدار فرمانده و معاونین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تجربه بسیار گرانبهای ایران در زمینه رشد و بالندگی بدون توجه به اراده و خواست قدرت های سلطه گر و زورگو خاطرنشان کردند: این کشور به برکت اعتماد و توکل به خدا و به میدان آوردن دل و جان و همه امکانات خود اکنون به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده است بطوریکه دشمنان هم به این واقعیت اعتراف می کنند.
فرمانده کل قوا با گرامیداشت هفتم آذر و فداکاری دریادلان نیروی دریایی ارتش، به ظرفیتها، استعدادها و توانایی های بسیار بالای این نیرو اشاره کردند و افزودند: توجه به معنویت و ارتباط با خدا، توان تصمیم گیری و تصمیم سازی را افزایش می دهد و این تحقق وعده الهی و نصرت خداوند است.
حضرت آیت الله خامنه ای ارتش را متعلق به ایران و اسلام دانستند و خاطرنشان کردند: ریشه انقلابی و ظرفیت بالای ارتش، قدرت خود را هنگام نیاز نشان می دهد که نمونه آن رشادت های بهت آور نیروی هوایی و دریایی در ابتدای جنگ تحمیلی است.
رهبر انقلاب اسلامی به توان انسانی و معنوی نیروی دریایی در کنار ظرفیت فنی، رزمی،تسلیحاتی و عملیاتی آن اشاره کردند و افزودند: اکنون، نیروی توانمند و جوان داخلی، با وجود تحریم ها توانسته است پیچیده ترین امکانات نیروی دریایی را بسازد و در مواقع نیاز تعمیر کند.
در ابتدای این دیدار امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش از توان رزمی و قدرت بازدارندگی این نیرو گزارشی ارائه کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد