WORLD NEWS

جدید ترین اخبار ایران وجهان

WORLD NEWS

جدید ترین اخبار ایران وجهان

مدیر پایگاه مرکز انتقال خون یزد برکنار شد!

سازمان انتقال خون ایران با اعلام  
پوزش رسمی ازتمامی هموطنان بویژه اهدا کنندگان خون اعلام کرد:مدیر پایگاه مرکز انتقال خون یزد برکنار شد .

 

مدیر پایگاه مرکز انتقال خون یزد برکنار شد
سازمان انتقال خون ایران با اعلام پوزش رسمی ازتمامی هموطنان بویژه اهدا کنندگان خون اعلام کرد: مدیر پایگاه مرکز انتقال خون یزد برکنار شد .

به گزارش روز یکشنبه خبرنگارگروه اجتماعی ایرنا، شب گذشته دربرنامه خبری
30: 20 از شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی صحنه ای از صوری و نمایشی بودن اهدای خون توسط مدیر پایگاه و مسوول امور اهدا کنندگان مرکز انتقال خون استان یزد و یکی دیگر از مسوولان این پایگاه را پخش کرد .
روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران روز یکشنبه با انتشار اطلاعیه ای که نسخه ای از آن به ایرنا نمابر شد اظهارداشت : مدیر پایگاه انتقال خون یزد به علت تخطی از موازین اخلاق پزشکی از سمت خود عزل و به خدمت وی در سازمان انتقال خون پایان داده شد.
درا ین اطلاعیه آمده است : دکتر " سید علی خدایی" به عنوان مدیریت پایگاه انتقال خون یزد منصوب شد و همچنین مسوول امور اهدا کنندگان پایگاه یاد شده به علت عمل مشابه با مدیر پایگاه ، از کار معلق و برای رسیدگی موضوع به هیات تخلفات اداری معرفی شد .
در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است : مدیر یاد شده از اهدا کنندگان مستمر است . پخش گزارش اهدای خون نمایشی ایشان ، به نظر می رسد که از مصادیق شوخی خبرنگاران با مدیران دستگاه ها باشد که اگر چنین قصدی وجود داشته می بایست ، در ابتدای پخش این گزارش ، جدی نبودن آن اعلام می شد که چنین کاری صورت نگرفت .
سازمان انتقال خون ایران دراین اطلاعیه متذکر شده است: مراتب انتقاد شدید خود را از این حرکت شیطنت آمیز و مخرب خبرنگار برنامه خبری 30: 20 اعلام کرده وبه برنامه سازان صدا و سیما متذکر می شود که در شان رسانه ملی نیست که برای محبوبیت و جذابیت یک برنامه خبری آن را تا سطح یک نشریه زرد تنزل دهند.
در این اطلاعیه تاکید شد: مقتضی است مسوولان برنامه خبری 30: 20 هر چه سریعتر نسبت به جبران این اشتباه ( سهوی یا عمدی ) اقدام نمایند تا شاید لطمه ای که به اعتماد اهدا کنندگان خون وارد شده اندکی ترمیم شو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد